Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 maja 2011


Kotku , jesteś moim najgłębszym wdechem szczęścia ! ♥.

przy nim czuję się jak taka mała , zagubiona dziewczynka , z lizakiem w buzi i dużymi oczami wpatrzonymi w niego jak w największy skarb świata .♥

.i szczerze mówiąc to nigdy nie spodziewałam się , że wszystko to, czego szukam, zostało ukryte właśnie w Tobie.

.co czułam jak mnie zostawił .? -pustkę.

Nie zachowywałam się jakby mnie ktoś zostawił, zachowywałam się jakby ktoś umarł. Ty umarłeś w moim sercu.

.cholernie nie mogę się po Tobie pozbierać.

.przepraszam, gdzie mogę złożyć reklamację na zjebane życie. ?

Spotkałam Cię na ścieżce marzeń ♥


`powiedziałam, że obchodzisz mnie tyle, co zeszłoroczny śnieg. odszedłeś, nie wiedząc jak bardzo kocham zimę.

Rumieńce zapewnia mi słońce, mokre włosy deszcz, kolorowe paznokcie to mój wybór, ale uśmiech fundujesz mi Ty .♥

-Czemu się tak uśmiechasz.? - bo mam powód do szczęścia.! -jaki? .-zaczyna się na 'T', kończy na 'Y' ♥.


Chwile załamania w środku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz