Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 maja 2011

-jak się skończyła ich historia?- odeszła.
- pewnie tęsknił.
- naiwna jesteś, wiesz? uważasz, że taki kretyn potrafi tęsknić? ♥

Klne, bo chce . Płaczę, bo nie wytrzymuję. Kocham cie bo ... i nie wiem co napisać nie mam pojęcia czemu cię kocham tak po prostu  ♥ .

` Kiedyś sobie o mnie przypomnisz. wspomnisz nasze chwile ale wtedy będzie za późno .

` Będę powtarzać, że Cię kocham co miesiąc, raz na tydzień. codziennie, nawet co minutę. Tylko uwierz. I odwzajemnij ;-* .

` Obudziłam się o 3 nad ranem. Przytuliłam mocno powietrze i rozpłakałam się bez powodu .

` I nagle tak bardzo zapragnęłam kogoś kto mi powie 'nie pozwolę Cię skrzywdzić .
 
` I choćbym nie wiem jak była zła i nawet jeśli bym krzyczała że Cię nienawidzę, że masz się wynosić, nie możesz odejść rozumiesz? Nie możesz .

` Miałam dziś wenę twórczą i narysowałam jego portret. rysowanie penisa zwanego potocznie ch.ujem nie jest wcale takie trudne .

masz, tutaj rachunek. - jaki rachunek do cholery?!- jak to jaki? ten za, 398 nieprzespanych nocy,879 zużytych chusteczek,6 litrów wypitego wina, 297 wypalonych papierosów,12 zjedzonych tabliczek czekolady i 8 litrów pochłoniętych lodów.+ 23% vat, za opuchnięte oczy i rozmazany tusz .


a kiedy przestaniesz mnie kochać ? - jeszcze nie słyszałam o człowieku który znał datę swojej śmierci < 3 .

ja będę Timonem a ty Pumbą , zawsze razem ♥.

obiecaj że jutro będziemy w sobie zakochani ♥ .

moje myśli ograniczają się tylko do twojego imienia ; - ** .

przychodzi dzień, kiedy budzisz się rano i wiesz ze on już nie czeka ♥ .

sztuką jest mieć wyjebane nawet gdy serce pęka < / 3 .

chciałabym, żeby było jak kiedyś. że kłócimy się tylko o to kto kogo bardziej kocha ♥ .

Co jest twoim marzeniem? - Pocałunek podczas wielkiej ulewy. A twoim? - By właśnie zaczęła się ta ulewa ♥ .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz