Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 maja 2011


Cały czas myślę o Tobie
Tylko Ty w mojej głowie
Cztery puste ściany My w nich całkiem sami
Jak w pułapce uwięzieni samotnością przerażeni
Kiedy spotkam Cię mój Książę, kiedy kontakt znów nawiążę
Mam już dosyć czekania na telefon spoglądania
Wiadomości odbierania i wiecznego zamartwiania
Chcę po ciele Cię musnąć dziś przy Tobie
chcę usnąć byś przytulił mnie do siebie
Misiu ja chcę do Ciebie
Lecz w pamięci tylko chwile: dlaczego muszę czekać no i ile
Dla tych chwil spędzonych razem
Twoja twarz przed oczami mym obrazem
.



Są chwile gdy samotnie spadam w dół
To są dni kiedy nie mam sił świat pęka w pół
Nikt nie wie kim jestem dokąd idę czy jeszcze
Gdzieś samotnie stoję przed tobą
Ciągle jeszcze żyje wierzę i jestem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz