Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 maja 2011

 Zmiana .. niekoniecznie na lepsze ..





- kocham Cię.
- haha, a słyszałeś ten o Jasiu ?



`. ` Siadałam przy komputerze,
czekałam 3 sekundy,
ledwo zdążyłam się ogarnąć,
a już witałeś mnie gwiazdką przy dwukropku.`; )



` Proszę Pana. To co Pan ma po lewej stronie klatki piersiowej to serce . I tego czasami należy używać .



-Zabij mnie!
-ok.
- aua! Ku.wa nie tak mocno!



` niektórzy gdy mają gorszy dzień wydzierają się na
każdego, potrzebują pocieszenia, oparcia. rozmowy,
wystarczy że ktoś przy nich posiedzi, czyjaś obecność
ich pociesza, wznosi na duchu. ze mną jest zupełnie
inaczej. akurat mi wystarczą słuchawki i dobry bit. zawsze
byłam inna.
` Jestem wredna, arogancka, niemiła? Być może. Ale to dlatego, że ktoś mi kiedyś powiedział, że w życiu nie można być gorszym od innych.Trzeba się dostosować.



` Wiesz kim jest przyjaciel ? kimś kto potrafi wytrzymywać z Tobą 24 h a mimo to jest mu mało .. ktoś kto wie o Tobie wszystko , a mimo to siedzi obok i Cie kocha .. ktoś kto gdy zobaczy Cię z płaczem to pierwsze słowa to  ' którego mam zjechać ? ' .. ktoś kto o 3 rano podniesie słuchawkę i będzie słuchać jak przeklinasz cały świat i Ci przytakiwać .. ktoś kto w tak deszczowy wieczór potrafi iść na spacer i cieszyć się z Tobą każdą kroplą deszczu.. ktoś to ogląda z Tobą horrory których sama się boisz .. to ktoś dzięki komu się żyje ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz