Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 maja 2011

"Prawdziwi przyjaciele to ci, którzy są przy tobie, gdy dobrze ci się wiedzie. Dopingują cię, cieszą się z twoich zwycięstw. Fałszywi przyjaciele to ci, którzy pojawiają się tylko w trudnych chwilach, ze smutną miną, niby solidarni, podczas gdy tak naprawdę twoje cierpienie jest pociechą w ich nędznym życiu"

"Niektórzy są wiecznie niezadowoleni. Kiedy mają niewiele, chcą więcej. Jeśli mają dużo, chcą jeszcze więcej. A kiedy już to osiągną, tęsknią za prostym, skromnym życiem."

Łączy nas namiętność z której mogą szydzić.

Serce nie szaleje. Uwielbiam to uczucie. Nie musze się dwoic i troic, żeby przestac o kimś myślec. A bynajmniej staram się nie myślec.
Codziennie chodzę w jedno miejsce po zapałki. Codziennie. Może dlatego, że pragnę zobaczyc Twoją minę jaką robisz, gdy mnie widzisz?

</3 <--- nie przejmuj sie to tylko moje serce ...

szkoda , że nie pomyślałam by kilka miesięcy temu wcisnąć w sercu opcje ' nie angażuj się

jakie to śmieszne, uwielbiać Twoje usta, oczy, brwi, dłonie, po czym nienawidzić ich, bo należą do Ciebie.

Śnił mi się dziś. I uśmiechał się tym cudownym uśmiechem. Uśmiechem, który choć raz był przeznaczony dla mnie, nie dla niej.

I zabijam nudę nienawiścią do Ciebie.

zaczęłam nucić jakąś kretyńską piosenkę, tylko po to, aby nie usłyszał jak moje serce kołacze na Jego widok. wolę wyjść na desperatkę śpiewającą 'pszczółkę Maję' na środku ulicy, niż na zakochaną.

"Bliskość śmierci zawsze sprawia, że staramy się żyć lepiej."

'Trzeba lat, aby zapomnieć... Lecz tylko jednej sekundy, by cały trud poszedł na marne.'

-co robisz gdy za nim tęsknisz.?
-leze, slucham naszych ulubionych kawałków i wspominam...
-aha. a masz jakies plany na sobotę.?
-tak.
-jakie .?
-Lezec, sluchac jego ulubionych kawalkow, plakac i wspominac

Mam 16 lat, a mój życiorys jest lepszy niż 'Moda na sukces'

.rzucajmy monetą ! orzeł- zostajesz ze mną, reszka- rzucamy jeszcze raz ;d

widząc mój opis '' love, oh love '' zapytał kogo kocham. w odpowiedzi usłyszał ''Ciebie''. trzy sekundy później zrobił się niedostępny.

Nie pragnę codziennych sms'ów czy opisów na gg o miłości.Pragnę i chcę byś był.

Zawsze kiedy stracimy tą właściwą osobę, dopiero wtedy zrozumiemy, że straciliśmy naszą prawdziwą miłość.

Prawda jest taka, że ludzie mają pewną wspaniałą cechę. Zmieniają się

!Nie ma na świecie dżentelmenów.! Są tylko dobrze wychowane synki, ale chyba tylko w serialach.. Co, ty się łudzisz, że jakis facet otworzy kiedys pzred toba drzwi ?

Kochaj żeby żyć i żyj żeby kochać.

Mówiłam, że Cię Kocham i to nie były żarty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz